woensdag 3 juli 2013

Cooking | Lidl Amerikaanse bakpakketten.

Zaterdag liep ik met mijn moeder door de Lidl en zag ik dat ze Griekse week hadden. Daar naast stonden nog wat dozen van de Amerikaanse weken (blijkbaar vorige week). Ook stonden er pakketjes voor muffins en taarten. Ik gebruik de laatste tijd steeds vaker zulke pakketten en deze leken me dan ook erg leuk. Even een tipje tussendoor dus als je hier ook van houdt! Klik verder voor meer informatie over de pakketten. x



Ik zag ook wat dozen van cupcakes staan, maar die had ik nog. Deze keer waagde ik me aan muffins en een pie. Wij namen drie dozen mee; een pakket voor Blueberry Muffins, Choco muffins en een Cherry Pie.
Qua taart keuze kon je kiezen uit: kersentaart, appeltaart, cheesecake of appel crumble. Dit was geen appel kruimel taart, maar echt alleen de appel kruimels. Bij de muffins kon je kiezen uit: naturel, blauwe bes en chocolade. De dozen kosten per stuk €1,49. Een koopje!


Mijn moeder was erg benieuwd naar de Cherry Pie en ik meer naar de muffins. Terwijl we de dozen in de kar gooiden bedachten we ineens; 'wat moet je eigenlijk zelf nog toevoegen?' Na wat gezoek kwamen we er achter dat het niet veel verschild van een normale kant-en-klare set. Bij de muffins hoef je alleen eieren, olie en water toe te voegen. Bij de taart moet je, naast het ei en de boter, nog wel een pot kersen toevoegen, wat wel te verwachten was, omdat het toch een kersen taart is. Zo is het ten minste nog een beetje vers en minder 'chemisch'.


Laat me weten naar welk pakket jullie het benieuwdst zijn. Waarschijnlijk komt van allemaal wel een filmpje. Hebben jullie al een pakje bemachtigd of rennen jullie nog snel even naar de Lidl om te zien of ze ze nog hebben?

1 opmerking:

  1. Wat leuk zeg! Ik ben er allebei wel benieuwd naar, ik kan niet kiezen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie en hopelijk tot snel!